ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Αφού δείτε και επιλέξετε αναλυτικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι σας. Για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το πεδίο που αναγράφει «ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού ( πάνω δεξιά σημείο της οθόνης).

Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε κάνοντας login/σύνδεση στον λογαριασμό που ήδη έχετε (βάζοντας το email και το συνθηματικό σας), είτε δημιουργώντας νέο λογαριασμό δηλώνοντας το email σας και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.

Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, που θα σας ζητηθούν. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CONTINUE TO NEXT STEP/ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ.

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε κάνοντας ”κλικ” στο λευκό κουτάκι που εμφανίζεται δίπλα από κάθε μέθοδο πληρωμής και ολοκληρώστε την παραγγελία σας κάνοντας ”κλικ” στο κουμπί COMPLETE CHECKOUT/ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώνει για την διεύθυνση του email όπου θα σας σταλεί μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις κάνατε.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Type Center δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και DINERS. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ)

Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλη την Ελλάδα και έχει μια επιπλέον χρέωση 2€ . Η αντικαταβολή δεν υφίσταται για τα προϊόντα που επιθυμείτε να προσωποποιήσετε. Η αντικαταβολή δεν ισχύει ούτε για τα ανταλλακτικά. Τα προϊόντα που έχουν προσωποποίηση και τα ανταλλακτικά πρέπει να προεξοφλούνται.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στο: [email protected], αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας. Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιείται μέσα σε 2 ημέρες απο την ημέρα της παραγγελίας. Μετά την πάροδο των 2 ημερών η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

EUROBANK
ΙΒΑΝ: GR84 026 0251 0000 58 0200650761
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 0026‐0251‐58‐0200650761
ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΤΣΙΔΗΣ TYPE CENTER ABEE

ALPHA BANK
ΙΒΑΝ: GR76 0140 1560 1560 0232 0002 124
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 156 00 2320 002124
ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΤΣΙΔΗΣ TYPE CENTER ABEE

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΙΒΑΝ: GR3701101560000015647016318
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 156 47016318
ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΤΣΙΔΗΣ TYPE CENTER ABEE

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ TYPE CENTER

Στο τελικό στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολή το «Παραλαβή από κατάστημα». Στη συνέχεια επιλέξτε από τη λίστα καταστημάτων το κοντινότερο κατάστημα που σας εξυπηρετεί. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα που επιλέξατε. Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή. Μπορείτε να επιλέξετε όλους τους τρόπους πληρωμής και απλά να παραλάβετε από το κατάστημα. Στις παραγγελίες που αφορούν προσωποποίηση και δεν έχουν προεξοφληθεί, θα πρέπει η προσωποποίηση στα προϊόντα να πραγματοποιείται επί τόπου.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PAYPAL

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;

Το σύστημα της Type Center αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της Type Center σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL: Let’s Encrypt Authority X3

Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης / πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Type Center, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Type Center κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού. Το σύστημα της Type Center αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 211 2344618 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 211 2344618 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 211 2344618 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ: 

Μέσω τηλεφώνου στο 211 2344618 & 210 9345600 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:30)

Μέσω e-mail στο [email protected]

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΊΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να την επεξεργαστείτε. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της καλώντας μας στο 211-2344618 & 2109345600 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:30).

ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ([email protected]) ή μέσω τηλεφώνου (211 2344618 & 210 9345600) για την επίλυση του προβλήματος.

ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ;

Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε τη συγκεκριμένη παραγγελία χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;

  • COURIER CENTER: Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης/παραλαβής : 1-3 εργάσιμες και οι παραδόσεις πραγματοποιούνται καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή, απο τις 09:00 έως τις 17:00.
  • BOX NOWlocker pickup 24/7 
    Παράλαβε όπου,όπως, όποτε εσύ θες επιλέγοντας ένα από τα 1.200+ lockers πανελλαδικά

ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ

Εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών στις πρωτεύουσες των νομών στη Στερεά Ελλάδα και εντός 3-5 εργάσιμων ημερών σε, νησιά και απομακρυσμένες περιοχές, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Σε κάθε περίπτωση, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να σας παραδοθεί το συντομότερο δυνατό, ακόμα και νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονικά όρια.

*Για παραγγελίες που έχουν γίνει με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό θα πρέπει να έχει επιβεβαιωθεί η καταβολή των χρημάτων από την τράπεζα.

• Για παραγγελίες αξίας 75€ και άνω, τα μεταφορικά είναι Δωρεάν στην Ελλάδα.
• Για παραγγελίες κάτω των 75€, το κόστος των μεταφορικών για την Ελλάδα είναι 5€.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Στις αποστολές εντός Ελλάδος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της και σας δίνει σχετικό σύνδεσμο ώστε να παρακολουθείτε την πορεία της.

 

ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο [email protected] είτε μέσω τηλεφώνου στο 211 234618 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:30) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡKEIA ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε η Courier Center θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η παράδοση δεν επιτευχθεί, η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση Παραλαβής.

ΤΟ ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 20 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή της αξίας τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που αποστάλθηκαν από τo Type Center και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη. ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ δεκτές οι επιστροφές σε Προσωποποιημένα προϊόντα.

To κόστος της επιστροφής είναι ΔΩΡΕΑΝ.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η διαδικασία είναι απλή και γίνεται σε 3 εύκολα και γρήγορα βήματα

1. Επικοινωνήστε με την Courier Center
Επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 21 0751 2000 για να ενημερώσετε την Courier Center να παραλάβει το προϊόν από την διεύθυνση που θα τους υποδείξετε χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς. Εναλλακτικά μπορείτε να το παραδώσετε εσείς σε οποιοδήποτε κατάστηματης Courier Center .

2. Αποστείλετε το δέμα σας  μέσω Courier Center ισχύει μόνο για Ελλάδα
Παραδώστε το δέμα προς επιστροφή στη Courier Center με χρέωση παραλήπτη Type Center.
Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
TYPE CENTER
Προέδρου Δρακάκη 11
Αγιος Δημήτριος 17341
210 9345600

3. Επικοινωνήστε μαζί μας! 
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση [email protected], [email protected] γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, αιτιολογώντας γιατί επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος και αν επιθυμείτε αντικατάσταση. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 210 9345600 και να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας τηλεφωνικά.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στην αποθήκη μας και είναι εξαιρετικά απλή αρκεί να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 210 9345600 ή μέσω email στο [email protected].

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής, εκτός κι αν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώνει το Type Center μέσω email στο [email protected] για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

    0
    Το Καλάθι σας
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο κατάστημα